484. Fairest of the all

Femme Fatalen Who Is Fairest of Them All on Snow White -kokoelmasta, josta aikaisemmin kynsillä on nähty Mirror Mirror on the Wall. Lakka on kimaltava termo, joka vaihtaa vaaleammasta kylmään pinkkiin. Lakassa on sininen shimmerinen heijaste, joka sai miettimään myisikö tämän etenepäin. Jotenkin en tykkää näissä kylmistä sävyistä, vaikka lakka muuten olikin tosi kaunis. Jännä miten yksi asia lakassa voi olla turn off.


Koristeluina on leimat tututtuun tapaan. Laattana on Loja BFF 18 ja lakkana El Corazonin White.

Kylmää...
...ja lämmintä.
Varsinkin kylmänä sinisyys oli todella voimakkaasti nähtävissä. Ehkä pitää päätös luopumisesta jättää vielä yhden lakkauskerran taakse, mutta jos silloinkin tuntuu ettei ole käyttöä, taitaa olla parasta luopua.


- Dimavarien

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu tää ei oikein tiedä onko lintu vai kala. :D

      Poista
  2. Tää on mun mielestä hirveen nätti lakka ja leimauskuviokin on hurjan hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua häiritse vaan sinisyys, muuten kelpais. :D Laitoin lakan kirppispinoon vielä hetken pyörittelyn jälkeen.

      Poista
  3. Nätti kokonaisuus mutta tiäkkö, mulla on sama vamma. Mua tökkii omilla kynsillä se sininen hehku jota ujutetaan noihin. I feel for you :) Toisten kynsillä se ei häiritse!

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet! Jotenki yksinkertaisen kauniit!

    VastaaPoista
  5. Hirmu ihanat :) Toi lakka on tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Lakka on kyllä kaunis, mutta ei se mun juttu. :)

      Poista