keskiviikko 13. tammikuuta 2016

474. Beyond

Aloin pohtia onko järkeä omistaa sekä Revvvolution ja Beyond Color Clubilta ja olen vieläkin kohtuu päättämätön asian suhteen. Revvvolutionin hankin leimaamisen takia, mutta myös Beyond leimaa oikein nätisti. Toki holoefekti on erilainen ja Beyond mustempi mutta.... Ja ei koskaan auta kummallakaan lakkaaminen, liian nättejä ja käyttää aikansa vain ihasteluun. :P



Koristeluissa matkin vanhoja kynsiä decaleiden ja tekstin yhdistämisestä. Decalit ovat vanhoja varastoja, en muista lainkaan mistä olen hankkinut ja laatta Moyou Londonin Literature 01.


                              -Dimavarien

18 kommenttia:

  1. Voi kuinka kauniit! Mä niin tarviin tekstilaatan, että voin tehä tällasia kivoja tekstilakkauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ☺ Mulla on jo mooonta tekstilaattaa, nämä on ihan liian kivoja.

      Poista
  2. Ja mä tarviin mustan hololakan, upeat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta hololakka on kyllä ehdoton. Voin omalta osalta suositella Beyondia. :)

      Poista
  3. Oi miten kauniit! Sopivasti holoa, kukkaa ja pikku koristekiekuraa - oikein kynnet mun mieleen. :)

    Mä oon muuten pähkäillyt presiis samaa Revvvolutionin ja Beyondin kanssa. Enhä on kaikkinensa kuvaavaa mun lakkahamsteroinnin suhteen että oon toistaiseksi päätynyt jemmaamaan molempia, ja onhan ne nyt sentään keskenään silmin nähden erilaisia.. Ja ihania. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. ^_^

      Kiva, että jollakin sama ongelma. :D Nämä kaksi ovat erilaisia osalta, mutta käyttötarkoitus näille on itsellä sama, joten periaatteessa ei tarvitsisi, mutta se mutta.:D

      Poista
  4. Järkevää tai ei (mullakin on molemmat) mutta jestas, että on kivat kynnet taas. Saatan apinoida:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tää tekstien ja decalien yhdistelmä on niin toimiva! :D

      Poista
  5. Voi eikä miten kaunis lakkaus! ♥ Ja lakka on kyllä sen verran upea, että kyllä mä oikeuttaisin molemmat vähintään varapullo-mielessä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Varapullo taktiikkaselitys hyväksytään ainakin taas vähäksi aikaa. ;)

      Poista
  6. No johan on kaunis lakkaus! Leimauksen ja siirtokuvan yhdistelmä toimii tässä aivan erinomaisesti :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kiva yhdistelmä ja tuleepa taas viimen käytettyä decalvarastoja! :D Leimaaminen ihan liian helppoa ja siihen turvautuu aina. Ja kiitos.

      Poista