375. Kootut 2/2

Ja seuraava osa uunista ulos. Aloitetaanpas seuraavilla. Ei ole mitään muistikuvaa milloin olen nämä lakannut, tosin tykkäsin kovasti. Lakkana on Liquid Sky Lacquerin Violet Explosion, joka on tekstuuriltaan täysin samanlainen kuin O.P.I.:n Can't Let Go. Väriltään tämä on punavioletimpi.


Näissä kynsissä halusin testata päällylakkaa tekstuurin päällä, joten vielä pari kuvaa lopputuloksesta. Koristeluina on leimat Barry M:n Silver Foililla MoYou Londonin Bridal-laatasta 07.



Nämä kynnet syntyivät oikeastaan vahinkona. Olin tekemässä täysin toisenlaisia ja nämä hempeydet iski puun takaa kynsille. Pohjalla on Nfu Oh:n NFU338, joka on kuorrutettu Darling Diva Polishin Seductionilla. Sen päällä on leimat Bundle Monsterin laatasta BM-407 China Glazen Admirella.



Nämä perhoskynnet ovat kesäkuun alusta, lakkana on Dependin joku sininen, jonka olen itse holottanut. Numero on pullosta kulunut niin pahasti, etten enää tiedä mikä oli alkuperäinen sävy. Leima voi olla mikä tahansa monista perhosen siipi kuvioista mitä omistan. 


Yllätyin löytäessäni nämä kynnet kamerasta. Nämäkin ovat kesäkuulta, mutta olin ihan unohtanut, että olin lakannut punaisella. Lakka taitaa olla Golden Rosen Matte Velvet 106. Leima on MoYou Londonin laatasta Suki 06.



Ja viimeiset kynnet kokoonpanopostaukseen. Rakastan BBC:n Sherlock sarjaa ja LynBDesings oli julmasti tehnyt sarjaan pohjautuvia lakkoja. Tokihan sitten tyhmänä sorruin tilaamaan niitäkin. Näissä kynsissä on Mind Palace (glitter) ja Purple Polish of Sex. Leimat ovat MoYou Londonin Tourist laatasta 01.



- Dimavarien

8 kommenttia: