perjantai 1. marraskuuta 2013

253. Sokeriruoko, Bond-tyttö ja sydämiä

Viime postauksessa lupasin esitellä Kicksin Sugar Cane -tekstuurin, ja sitä on käytetty aksenttina näissä kynsissä. Ostin tämän ihastuttuani Lunaliin kynsissä Beauty UK:n Kensingtoniin, mutta olin liian laiska tekemään tilausta vain sen takia. Tämä on onneksi hyvä korvike, kun oli muutakin asiaa Kicksiin, tosin taitaa olla huonommin peittävä. Nimettömissä on suurin piirtein neljä kerrosta tätä shampanjan väristä sokerilakkaa, mutta se olisi yhä kaivannut sen alle kerroksen värilakkaa, koska kynsi kuultaa alta. :/ 

Hankkiessa olin jo parittanut tämän O.P.I.:n Vesperin kanssa, sillä shampanja ja tumma violetti on yksi suosikkiväriyhdistelmistäni. 



Leimat on Pueenin laatasta 41 ja leimauslakkana Barry M:n Gold Foil. Molemmissa lakoissa on mukana myös kimallus, jota kameraan ei kyllä näe. Vesper kimaltaa hopeisena ja Sugar Cane kultaisena.

Kicks Sugar Cane, O.P.I. Vesper
- Dimavarien

4 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin testata noita kIcksin hiekkalakkoja! Vesper näyttää myös kivalta kynnellä, se on pullossa tosi tylsän näköinen. Pitäis kai sekin hankkia kokoelmiin, kun se on ainoa tuon kokoelman lakka, jota en vielä omista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Vesper on tosi tylsä pullossa, näyttää vain säilötylle luumulle. :D Kynsillä kyllä todella kiva.

      Olin kyllä tyytyväinen tuohon omaan, harmi että täältä käsin lähin Kicks on juuri Torniossa, ei tule juuri kuljettua. :/ Toivottavasti pääset joskus käväsemään. :)

      Poista
  2. Musta tuntuu että Vesper on ihan liian aliarvostettu lakka noihin muihin Bond-lakkoihin verrattuna, sehän on aivan ihana! Mä olen myös tuota Kensingtonia kuolannut, Kicksin lakka on väriltään aika passeli mutta kerrostusta ehkä vähän liikaa mun makuun :/ Ehkä sitten tilaan korvikkeeksi Honey Ryderin, kun ei viitsi niitä postareita vaan kensingtonin takia maksaa kun OPI:n saa melkein samalla hinnalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itellä sama tunne, Vesperiä ei kyllä arvosteta yhtä paljon ja sitä ei nää nii usein blogeissakaan. Mulla Vesper oli Honey Ryderin kanssa heti seuraava suosikki. Varsinkin livenä tän kimallus on ihana.

      Itekään en jaksanut maksaa postareita yksin Kensingtonin takia (tosin kai sieltä olisi löytynyt paaaljon muutakin ja tääki kasvattanut rahan menoa. :D) Mä rakastan tota shampanjan sävyä, jota Honeyssä ei ole, tosin on sekin kyllä omistamisen arvoinen. :) Kerrostuksenkin saa varmasti ohitettua, sillä että laittaa vaan jonkin nuden alle, niin ei kuulla mitään. :)

      Poista