218. Ornamented Preamp

Ehkä olis aika vilauttaa vähän kurantimpaa kamaa, eli kynsiä näiltä ihan liian nopeasti kuluneilta kesäpäiviltä. Turhan yksinkertaisilla kynsillä on menty, mutta toisaalta yksinkertainen on mun juttu. Musta ei koskaan tule "tartofraisesia" joka maalaa käsin uskomattomia taideteoksia, mä teen sitä mikä miellyttää omaa silmää. :)

Tässä uusi tutustuminen Orlyn Preampin kanssa. Ihana lakka kyllä, tykästyin entistä enemmän näin tokalla lakkauskerralla. Edelleen tarvitsin kolme kerrosta vaikka muut tuntuvat pärjäävän kahdella. Lakkaankohan ohuemmin?

Halusin kokeilla monissa monissa blogeissa näkynyttä kaunista BM-314 laatan koukeroleimaa. Leima toimi mainiosti, mutta paksuuntunut secheni levitti hieman leimauksia. Menevät siis kategoriaan kaukaa kauniit. :) Tykkäsin ite kun hullu puurosta vaikka tuo leima ylikäytetty onkin.



-Prunella

9 kommenttia:

  1. Söpöt kynnet, ovat oikein mun mieleen. :) Hankintalistalle siis BM-314. :D

    VastaaPoista
  2. Sulla onnistui toi leima tosi kivasti, mä vasta kokeilin ja sain aikaan aika kauheat kynnet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi leimat olis voinu kohdistaa vähän paremmin, mutta melko nätit tuli silti. :)

      Poista
  3. Mikään koukero ei voi olla ylikäytetty. Piste. :D
    Eli täälläkin hankintalistalle BM-314.

    VastaaPoista
  4. Ihana yhdistelmä! :) Mulla on sama laatta, mutta se ei leimaa hyvin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei tosiaan tahdo saman sarjan iso ruusukuvio toimia :( Eli on noissa laatoissa vähän laatueroja. Scraperin vaihtaminen erilaiseen voi tosin toimia..

      Poista
  5. Blogissani on arvonta käynnissä, olisi kiva jos osallistuisit. :)

    http://delicacynails.blogspot.fi/2013/08/delicacy-nails-1-vuotta.html

    VastaaPoista