187. Shopiti shop shop

Mah new goodies! Eli viimeisimmät ostokset. Näistä kaksi olettekin jo nähneet kaksi tositoimissa.

Nämä kolme kaverusta ovat fb:n kynsikoristekirppikseltä napattuja ihanuuksia. OPI koska minulla ei ole Let me entetain you:ta, Meep meep meep:iä, You only live twice:a tai 108 Degrees:iä. Gosh koska flakie. Orly koska himotus.

OPI I'm All Ears, Gosh Rainbow ja Orly Preamp

Suomennettuna: 
Nappasin I'm All Earsin lievittämään kaipuutani tummanpinkkiin glass fleck lakkaan jollaisia OPI on tehnyt lähes liukuhihnalta. Suosikkini olisi ehkä nimen ja Bond-yhteyden takia You Only Live Twice. IAE vaatii jopa neljä kerrosta täyteen peittävyyteen, mutta kauneutta ja syvyyttä lakassa on.

Goshin Rainbown tarina on samantapainen. Olen pitkään halunnut perus oranssi-vihreää kirkaspohjaista flakieta ja tilaisuuden avautuessa kotiutin tämän version. Flakiet ovat mukavan pieniä ja niitä on tiuhassa.

Preampia olen katsellut sillä silmällä jo pidemmän aikaa, mutta en ole tehnyt tilausta ulkomaille. Alan toistaa itseäni, mutta: tilaisuus tuli ja minä kotiutin tämänkin. Minä tarvitsin muistaakseni kolme kerrosta peittävyyteen (aloin epäillä itseäni lukijan ilmoitettua tarviinneensa vain kaksi, sen siitä saa kun ei tee muistiinpanoja tai postaa kynsiä heti niiden tekemisen jälkeen).

Preamp

Olen pelkkänä korvana



Lopulta meikäkin sai sen kirkaspohjaisen flakiensa. 


Ja vielä yksinäinen lisäys Seppälästä. Seonneon! Siis se on neon-keltainen. Back to 80's indeed. Tämä on oikeasta neon eikä pelkkä kirkas keltainen, eipä se tietenkään kuvassa näy kun en säätänyt värejä. Kolmisen kerrosta tai kaksi valkoisen päälle hoitanee peittävyyden.



Miellyttivätkö? Mikä näistä on suosikkisi?

-Prunella

10 kommenttia:

  1. mä en edes oo neonien ystävä, mut toi neonkeltanen (etenkin tuo nimi!) on ehkä haettava itellekin..:)
    varsin ihania lakkoja olet kyllä ostellut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi keltainen oli niin överi, että se oli pakko napata. Laatukin vaikutti ihan mukavalta.

      Poista
  2. Ihania ostoksia, joskus tuolta KK:n puolelta tekee löytöjä, täytyy vaan olla hiton nopea , ei auta jäädä funtsaamaan, tai menee tilaisuus ohi ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi kävi tällä kertaa tuuri, pari kertaa olen kyllä jäänyt nuolemaan näppejäni. :D Ihan hyvä tapa kierrättää itselle sopimattomat lakkayksilöt.

      Poista
  3. Kaikki on ihania, mutta eniten ehkä puoleen vetää mua tuo orly <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kaunis, täytyy lakkailla sillä pian uudelleen.

      Poista
  4. Rainbow on kyllä paras flakie, koostumuskin on pysynyt kiltisti oikeanlaisena eikä ole lähtenyt paksuuntumaan. Ei vaan raski käyttää, kun valmistus vissiin lopetettu (yhyy).
    t. Prunellan koulukaveri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä mukavan tiheä, saa nähdä koska uskaltaudun käyttämään sitä ensimmäisen kerran. Ehkä kun kesäloma alkaa. :P

      Poista