159. Da Bling

Blingiä Kleancoloria bling bling leimoilla. Eli melko blingaava lakkaus.

Ihana farkunsininen hologlitter Holo Chrome Kleancolorilta, peitti kahdella kerroksella muistaakseni. Leimat Ihanilta Kynsiltä tilaamastani fauxnad-laatasta kahdella China Glazen Romatique-lakalla, vaaleanpunaisella ja hopealla. Leimat näkyivät kivasti itselleni, mutta eivät pompanneet hirveästi esiin kauempaa katsottuna. Tykkäsin.
Olin haaveillut tästä leimakuviosta piiitkään ja kun hyvä tarjous sen sisältävästä laatasta tuli vastaan en miettinyt kovin montaa kertaa. Käyttöä tulee varmasti tulevaisuudessa.









Kleancolor Holo Chrome, China Glaze Devotion ja China Glaze Admire.


-Prunella

6 kommenttia:

  1. Kivat kynnet :)
    Hopeat ja vaaleanpunaiset leimat sopivat hyvin tohon siniseen lakkaan (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin sopii munkin mielestä vaikkei noi leimat ihan sataprosenttisesti onnistuneet.

      Poista
  2. Oho, joko se johtuu mun puhelimesta tai sun chrome on paljon harmaanpi kuin mun :O en nyt pysty linkkasmaan mutta mun blogista löytyy kleancolorin tunnisteesta ja musta se näyttää paljon sinisemmältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmasti vaan mun valaistusolosuhteet. Useimpien lakkojen sävyt kusee hieman. Sitä päivänvalolamppua hommaamaan ja lightboxia väkertämään... :P

      Poista