94. Ombre sandwich

Hahaa vuorossa sanahirviö: jellyglittersandwich ombre! Tästä manikyyristä olen jokseenkin ylpeä koska en ole nähnyt vastaavaa vielä missään. Korjatkaa toki jos ole väärässä (ja murskatkaa viimeinenkin toivoni olla omaperäinen). :D

Glittersandwich viidellä erisävyisellä punaisella jellyllä. Pohjalla kerros valkoista vahvistamassa sävyä, sitten kerros wettiksen party of five glittersiä ja sitten kaksi kerrosta jellyä. Mehukkaan näköistä, mm. 

Täytyy sanoa, että tämä oli kiva kokeilu ja tuloskin oli miellyttävä. Suosikkikynnet ovat kyllä pikkurilli ja nimetön. Pitkästä aikaa aikaansaannos josta voi olla jokseenkin ylpeä. Oon kyllä ihan kilahtanut näihin sandwicheihin ja lisää on varmasti luvassa. :D




Pienen pieni moka etusormen ja peukun kanssa, etusormen lakka oli tummempaa mitä ajattelin ja pilasi vasemmassa kädessä värisarjan.




Oikeassa räpylässä yritin korjata heikkoa tilannetta vaalentamalla etusormea kerroksella nimettömään käyttämääni lakkaa.


Kaikki käytetyt lakat: Yves Rocher  vahvistava aluslakka, Mavala valkoinen, Mavala minute quick finish, Wet n Wild Party of five glitters, Wild and Crazy Pierre, Eveline 600, Eveline 601, Sinful Colors Scandal ja Eveline 326.

-Prunella

3 kommenttia:

  1. Hee, mä tein pari päivää sitten ombre sandwichin, tosin mulla oli siinä vesimarmorointi mukana :)

    VastaaPoista
  2. Kivat ombremarmoroinnit, monipuolinen koristelu, mutta mikä lakka sulla on siinä glitterin päällä sitä sandwichiä tekemässä? :) En jotenkin saanut selvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, mulla taitaa olla huijaussandwich. Unohdin sen päällikerroksen. Piti laittaa Oriflamen Sky diver... No, mulla on kaks leipää ja päällinen sit siinä :/

      Poista